torsdag den 6. september 2012

Sol o blå himmel



DK: sikke et fantastisk vejr vi har haft i dag! Sol, blå himmel og en frisk vind. Jeg har tørret tøj ude hele dagen, så nu er snavsetøjskurven tom! Der er ikke meget, der slår duften af tøj, der har tørret ude i den friske luft.
Den her fine gamle dug har jeg fundet på loppis. Synes den fik sådan nogle sjove skygger fra det andet vasketøj, så jeg måtte ind efter kameraet. Man kommer altså nemt til at tænke i billeder, når man er blogger - eller hvad siger I andre bloggere?

SE: ett sånt härligt väder vi har haft i dag! Sol, blå himmel och friska vindar. Jag har haft tvätt ute hela dagen, så nu är tvättkorgen tom! Det finns inte mycket som slår doften av tvätt, som har hängt ute i friska luften.
Den här vackra gamla duken har jag hittat på loppis. Tyckte den fick så roliga skuggor av tvätten på de andra linorna, så jag var tvungen att hämta kameran. Det blir ofta så att man tänker i bilder, när man är bloggare - eller vad tycker ni andra bloggare?



2 kommentarer:

Beth sagde ...

Du har ret, det er da nogle spændende skygger. Selvom. Jeg ikke er blogger, har jeg meget fornøjelse af din. Tøj tørret på en vindfyldt dag, er bare så skønt. Noget af det herligste er først et varmt bad og så i en ren seng med en god bog. Hyg og nyd :-)

Eva sagde ...

Tak for dine kommentarer Beth.
kh