onsdag den 19. september 2012

jeg har sørme fået mig en gæsteblogger!

DK: det er ikke alle, der er så heldige at have en svigerdatter. Jeg er heldig, for det har jeg, og til og med en helt speciel og dejlig en af slagsen. Hun er vores allesammens bærmoder; hun har i mange år været  "Roskildemor" for en hel flok drenge. Hun er smuk og klog, hun er nysgerrig og reflekterende, hun er absolut til det økologiske og det der er nærproduceret - og det er hende der har fortalt mig at man i Sverige har en lov, der siger at køerne SKAL GÅ UDE OM SOMMEREN. Det kan man jo som svensker blive helt stolt af - altså både af svigerdatteren og det med køerne.
I morgen er hun min gæsteblogger. Tag vel imod hende.

SE: alla har inte sån tur att de har en svärdotter. Det har jag, till och med en som är alldeles särskilt speciell och "dejlig". Hon är Bärmamman i Småland; hon har i många år varit "Roskildemamma" för en hel hög killar (alltså det är på Roskildefestivalen - där behövs det nån som har ekstra filtar och ficklampor och sånt). Hon är vacker och klok, hon är nyfiken och reflekterande, hon är absolut för det ekologiska och det närproducerade - och det är hon som har talat om för mig att man i Sverige har en lag, som säger att korna SKA GÅ UTE PÅ SOMMAREN. Det kan man ju som svensk bli rätt så stolt över - alltså både över svärdottern och det med korna.
I  morron är hon min gästbloggare. Jag vet att ni kommer att gilla henne.

3 kommentarer:

Mutti sagde ...

Hvor bliver det hyggeligt. Glæder mig til hvad der skal ske.

Lea sagde ...

Ihhh hvor er du sød, det var nu altså en dejlig ting at vågne til, sådan en intro der! <3

Mor Lotte sagde ...

Det glæder vi os til at læse... :o)

Vi ses jo snart til farmors fødselsdag.. :o)

God dag....