tirsdag den 4. september 2012

nu är jag här!


DK: så er jeg her. Udenfor vinduet blomstrer den gamle floks; ligeså flittigt blomstrer den hvert år, og bænken, som står under æbletræet indbyder til stille stunder. I vindueskarmen står en af mine gamle flasker fra Ekenäs ved siden af en lysestage, som snart skal tændes. Det er blevet efterår og hyggetid.
Jeg nyder sådan at være her igen. Mit paradis på jorden.

SE: nu är jag här. Utanför har det blivit höst. Den gamla floxen blommar troget varje år, och bänken under äppleträdet lockar mig till stilla stunder. I fönsterkarmen står en av mina fina gamla flaskor från Ekenäs. Bredvid står en ljusstake, som snart ska tändas. Hösten är här.
Jag njuter så av att var här igen. Mitt paradis på jorden.

1 kommentar:

Beth sagde ...

Flt ser det ud og jeg kan næsten fornemme stemningen med lys i skumringen.