søndag den 2. september 2012

Paradis på jorden

DK: nu er det 3 uger siden, jeg har været i mit svenske paradis, og jeg savner det helt vildt. Her er et billede af det fine hegn vi fik lavet for nogle år siden. Det kostede en formue, men det var det jeg ville have, og ikke noget andet. Ikke et eneste søm er der i det. Kun gran. Smukt er det i al sin gråhed.

SE: nu är det 3 veckor sen jag var i mitt svenska paradis, och jag saknar det otroligt mycket. Här är ett foto på det fina staketet som vi fick för några år sen. Det kostade en mindre förmögenhet, men det var det, jag ville ha, och ingenting annat. Inte en enda spik finns det i det. Bara gran. Vackert är det i all sin gråhet.


1 kommentar:

Beth sagde ...

Jeg kan godt forstå du insisterede, for det er da bare så flot og passer præcis i dit svenske paradis.