lørdag den 9. marts 2013

Nød lærer nøgen kvinde at strikke...

DK: jamen her sad jeg i snevejr på torpet og fik lyst til at strikke noget, jeg havde fundet på nettet, og så havde jeg ikke de rigtige strikkepinde. Kom så i tanke om en gammel kurv, jeg købte på loppis for længe siden, med strikkepinde i, og dykkede ned i den. Der fandt jeg nogle strømpepinde, som kunne bruges. Huskede også hvad min mor gjorde en gang imellem, når hun ikke lige havde det rigtige grej: en prop i hver ende og VOILA!- jeg er i gang!

SE: ja här satt jag på torpet och blev sugen på att sticka en grej, jag hade hittat på nätet, och så hade jag inte rätt stickstorlek med mig. Kom att tänka på en gammal korg med stickor i, som jag köpt på loppis för länge sen. Den dök jag ner i, och hittade några strumpstickor, som passade i storlek. Kom ihåg vad mamma gjorde, när hon inte precis hade rätt grejer tillhands: en kork i var ände och VOILA! - jag kunde börja!




2 kommentarer:

Jorun sagde ...

Kreativt! :-)
Takk for bsøk og hyggelig hilsen i bloggen min! Så fikk jeg besøkt din også!
Ha en fin uke!

Eva sagde ...

Tak Jorun! Hyggeligt at møde så mange søde kreative mennesker.