lørdag den 23. marts 2013

Kreativitet

DK: jeg har et par kreative veninder, og en af dem er en ørn til patchwork. Desuden er hun meget, meget sød og rar, og har syet et smukt patchworttæppe til mig, for noget tid siden. På billederne har jeg lagt det på den fine lille Junoseng, men til daglig har jeg den på min egen seng.

SE: jag har ett par kreativa väninnor, och en av dem är en hejare på patchwork. Dessutom är hon väldigt, väldigt snäll och rar, och hon har sytt ett vackert lapptäcke till mig, för ett tag sen. På bilderna har jag lagt täcket på den fina lilla Junosängen, men i vanliga fall ligger det på min säng.



DK: patchworkstoffer er som regel utrolig smukke - disse er ingen undtagelse. Det er den grønne farve, som har været udgangspunktet her. Eva-grøn hedder den. 

SE: lapptäckstyger är oftast otroligt vackra - och dessa är inget undantag. Det är den gröna färgen, som har varit utgångspunkten för täcket. Eva-grön heter den.




DK: detalje fra den fine lille pude, som hører til tæppet. Tre knapper, udvalgt med omhu og god smag.

SE: detalj från den fina lilla kudden, som hör till täcket. Tre knappar, utvalda med omsorg och god smak.

2 kommentarer:

Mutti sagde ...

Hvor er både tæppe og pude fine - lige dig

Mutti sagde ...

Hvor er både tæppe og pude fine - lige dig