torsdag den 12. juli 2012

Bogtips --------- Boktips


DK: den her bog - med mine funkiskander på forsiden - må jeg eje. Nåja, mine kander er det måske ikke, men i hvert fald magen til dem, jeg har en stor samling af. Serien hedder Kylex og er beregnet til opbevaring af mel, gryn osv. De blev lavet på det svenske glasværk Gullaskruf eller Gullaskruv, i 30'erne.

SE: den här boken - med mina funkiskannor på omslaget - måste jag bara ha. Nåja, mina kannor är det kanske inte, men i alla fall likadana som dem, jag har en stor samling av. Serien heter Kylex och ska användas till förvaring av matvaror, mjöl og gryn och sånt. De gjordes på Gullaskruf på 30-talet.


DK: den her bogen har jeg lige købt, og jeg skal da lige love for, at der er mange gode ideer i den! Den udgives på Ica Bokförlag, hvis I heller ikke kan undvære den...

SE: den här boken har jeg precis köpt, och jisse så många bra ideer det finns i den! Den utges av Ica Bokförlag, om och i fall ni inte heller kan leva utan den...

Ingen kommentarer: