fredag den 31. august 2012

Gaver ------ Gåvor



DK: jeg elsker at give gaver, og i dag skal jeg give en til min søde svigerdatter. Vi har noget sammen, og tit er det noget med hyldeblomster. Derfor har jeg på mine ture i det danske og svenske sommerland hugget til, når der har stået hyldeblomst på noget. En ting er fra Gränna og en ting er fra Bornholm. Jeg tror ikke hun kigger på min blog i dag - hun er jo på arbejde - og hun får dem i aften. Så her er de.

Og så har jeg i øvrigt også en gave til min dejlige søn - den glæder jeg mig også til at give.

SE: jag älskar att ge bort saker, och i dag ska jag ge en sak til min rara svärdotter. Vi har vissa saker ihop, och ofta har det nåt att göra med fläderblommor. Därför har jag slagit till när jag har hittat saker där det står fläderblomma på, runt omkring på mina resor i den danska och svenska sommaren. En sak från Gränna :-) och en sak från Bornholm. Jag tror inte hun kollar min blogg i dag - hon jobbar ju - och hon får gåvorna ikväll. Så här är de.

Och så har jag förresten också en gåva till min rare son - det ska bli spännande att ge honom den.

1 kommentar:

Lea sagde ...

Tak! Gaver er jo altid dejlige, og uventede gaver er ekstra gode!

I øvrigt smager hyldeblomstkaramellerne virkelig godt, kan jeg hilse at sige!