mandag den 4. juni 2012

Kogebøger --------------- Kokböcker


DK: endnu en af mine svagheder - kogebøger! Dette er en del af det svenske madbibliotek. Jeg har besluttet at de svenske kogebøger skal bo i Sverige, og de danske i Danmark. Der var nemlig en lang periode, hvor jeg pakkede kogebøger med hver gang vi skulle til enten Åbogen eller Hørsholm. Tit fik jeg jo ikke brugt dem, havde bare alt for store ambitioner om at ville lave en masse spændende ting.

SE: ännu en av mina svagheter - kokböcker! Detta är en del av det svenska matbiblioteket. Jag har bestämt mig för att de svenska kokböckerna ska bo i Sverige, och de danska i Danmark. Det fanns nämligen en lång period, då jag packade kokböcker med mig varje gång vi skulle till antingen Åbogen eller Hørsholm. Ofta använde jag dem ju inte, hade bara alldeles för stora ambitioner om att vilja laga en massa spännande grejer.

1 kommentar:

Mutti sagde ...

Skønne skønne kogebøger. Glæder mig til at kigge!