søndag den 11. marts 2012

handarbetsUFO håndarbejdsUFO

 Andra har bloggat om sina UFO'er - ja det heter det på danska, det betyder UFærdige Objekter - och här är mitt bidrag. Rätt så gammalt måste jag erkänna, för jag började på det i november 1984 och var så naiv att tro att jag kunde ha det färdigt innan jul.

Der er andre, der har blogget om sine UFO'er, og her er mit bidrag. Temmelig gammelt må jeg erkende, for jeg begyndte på det i november 1984 og var så naiv at tro at jeg kunde nå at få det færdigt inden jul.






Här är ett annat - men jag tror faktiskt inte det är mitt. Tror det är min dotters, tycker mig minnas att hon satt och sydde på det. Rätt bra i kristider - GOD JU!

Her er et andet et - men det tror jeg faktisk ikke er mit. Tror det er min datters, synes jeg kan huske at hun sad og syede på det. Temmelig smart i sparetider - GOD JU!

2 kommentarer:

Ann Louise sagde ...

Gud ja det er da mig, der er begyndt på det!!!

Beth sagde ...

Hi hi hi, tænk hvis i så min bunke af ufo'er. De ældste er vel fra omkring 1965 hvor jeg gik på broderikursus sammen med min mor. Siden er stakken vokset og ikke mindst med patchwork ting!!! Jeg er igang med at få bunken gjort mindre.