søndag den 29. januar 2012

Loppis i Köpenhamn Loppemarked i Kbh

Då var det tid för Köpenhamnsloppis igen. Fru Møller och jag hann med 3 stora loppisar i dag, och jag fick en hel del fina saker:

Så blev der tid til loppemarked i Kbh igen. Fru Møller og jeg nåede 3 av de rigtig store loppemarkeder i dag, og jeg synes jeg fik nogle gode ting med hjem:


En rejäl ölöppnare - en finfin tax i trä, lite skamfilad men otroligt charmig. Törstig?

En ordentlig øloplukker - en superfin gravhund i træ, lidt skrammet men enormt charmerende. Tørstig?


Aha - en kul svensk grej på Köpenhamnsloppis - här ska alla mina plåster ligga ju. Tror jag tar den med till torpet. Det är ju där vi är turister ;-)

Aah - en svensk lille loppe i Kbh - her skal jeg da have alle mine plastre. Den skal med til torpet, for det er jo trods alt der, vi er mest turister ;-)


Jag kan aldrig motstå dessa vackra små saker, och i dag blev det två stycken, lika men ändå så olika. I morron kommer jag på var de skal hänga.

Jeg kanaltså ikke stå for disse små smukke tingester, og i dag købte jeg to stk. Stilen er den samme, men de er alligevel så forskellige. I morgen finder jeg ud af, hvor de skal hænge.


YES!! Ur dessa vackra Holmegaardsglas av modellen Clausholm ska det drickas stora bamse Dry Martinier! Kan nästan inte vänta - men vi hade inga isbitar i frysen, och utan is gör man inga cocktails.

YES!! Af disse smukke Holmegaardglas af modellen Clausholm skal der drikkes store bamse Dry Martinis. Kan næsten ikke vente - men der var ingen isterninger i fryseren, og uden is ingen cocktails.

Ingen kommentarer: