fredag den 19. marts 2010

Mig selv som 11-12 år Jag själv som 11-12-årig



Dette billede havde jeg glemt, jeg har det ikke selv nemlig. Det er lagt på FB af min storebrors forlovede. Ja, altså de er jo ikke forlovet mere, men det var de i midten af 60'erne, og jeg har lige fundet hende igen :-) Ingeborg hedder hun. Jeg husker at jeg syntes hun var det smukkeste der fandtes, og det sødeste.

Detta kortet hade jag glömt, jag har det inte själv nämligen. Det har lagts på FB av min storebrors fästmö. Ja, alltså de är ju inte förlovade längre, men det var de på 60-talet, och jag har just hittat henne igen :-) Ingeborg heter hon. Jag minns att jag tyckte hon var det vackraste som fanns, och det snällaste.

2 kommentarer:

InA:s blogg sagde ...

Ja och du var den sötaste och mest receptiva elev jag någonsin mött under min lärarbana. Tänk att komma ihåg MISSNE. Inte många i min omgivning minns den konstiga växten....
Kram Ingeborg i Ystad som längtar efter att få träffa dig när allt lugnat ner sig.......

Lea sagde ...

Ej hvor er du cute! Og du ligner dig selv :)