søndag den 11. april 2010

min vän min ven


Här är min vän Jens. Han är född i Indien och kom till Danmark hösten 2004. Han fyller snart 8 år. Vi är kompisar och brukar hitta på olika saker - ofta sitter vi bara och pratar eller spelar nåt spel. Jag tycker mycket om honom och vi har det alltid mysigt tillsammans. I morron ska vi åka till Bornholm tillsammans med hans mamma. På fotot har han blivit målad som en panda i ansiktet. Tjusigt, eller hur?

Her er min ven Jens. Han er født i Indien og kom til Danmark efteråret 2004. Han fylder snart 8 år. Vi er kammerater og laver forskellige ting sammen - tit sidder vi bare og snakker eller spiller spil. Jeg holder meget af ham og vi har det altid hyggeligt sammen. I morgen skal vi til Bornholm sammen med hans mor. På billedet har han fået malet en panda i ansigtet. Flot, ikke?

Ingen kommentarer: